Wednesday, 5 June 2013

Tannie Dollie Stootwaentjie Sak: Hekel Patroon

Hierdie patroon is gebaseer op 'n patroon wat my ma tussen my ouma-grootjie se goeters gekry het.  Die een handvatsel is korter as die ander een omdat jy die lang een deur die kort ene ryg om die sak toe te maak.

Dit was een van die eerste patrone wat ek geskryf het en ek wou die patroon al lankal bietjie re-vamp.  Maar julle weet mos...daar is altyd iets anders om te doen.

En toe, annerdag, deel een van die tannies op Facebook haar Tannie Dollie sak met my.  Sy vertel my hoe baie sy van die patroon hou en hoe lekker die sak werk oor die handvatsel van haar stootwaentjie.  Right, dog ek toe.  Ek moet seker 'n plan maak.  En dis toe net wat ek gedoen het.  Ek is so bly dat ek dit uiteindelik van my "to-do" lysie kan afhaal.

Ek kan my gat skop dat ek nie self aan die hele stootwaentjie idee gedink het nie.  Elke keer as ek met my drie uitgaan is dit 'n gesukkel en 'n gebalanseer.  Hierdie sak glip sommer so kips oor die handvatsel en is groot genoeg om als te dra wat ek nodig het, maar nie so groot dat hy die hele stootwaentjie om trek wanneer ek vir Xander uithaal nie.


Die Tannie Dollie sak werk ook baie lekker as 'n "market bag" - wat noem julle dit is sonnige Suid Afrika?  My brein staan al engels toe.  Anyways.  Vir groot goed soos doeke en appels werk die sak perfek.  


Maar as jy een van daai anties is wat altyd 'n lipstick en 'n pen en drie haakspelde en 'n klomp change in haar handsak rond dra...kom nou, moenie skaam wees om dit te herken nie.  As dit jy is, gaan jy 'n bietjie sukkel, want die sak is nogal gaterig.  Maar!  Daar is altyd 'n maar...  Ek het 'n tutoriaal gedoen oor hoe om die sak 'n lap-voering te gee.  Dis ideaal vir die van julle wat graag die sak as 'n handsak wil gebruik!

Die hekel instruksies is in Amerikaanse hekel terme geskryf, maar dis die selfde as Afrikaanse hekel terme, net in Engels, so ek is seker julle sal ok wees.  En as dit jou afsit, nonsens!  Hier is 'n tabel wat die verskillende steke in Afrikaans, UK Engels en US Engels vergelyk.

Die Tannie Dollie Hekel Sak patroon maak gebruik van:


  • kortbeenjies
  • halwe langbeentjies
  • langbeentjies
  • moerse langbeentjies...skies, dubbelslag langbeentjies

Jy moet ook gemaklik wees met vermeerdering en vermindering.

Benodigdhede


  • 'n 7 mm hekelpen
  • 2 drade "double knit" wol OF 1 draad "chunky" wol (ontrent 200g)
  • 'n wol naald
  • die patroon (jy kan dit hier aflaai)






No comments:

Post a Comment