Wednesday, 25 September 2013

Kleur Jou Eie Baba Kobersies

Kleur jou eie baba kombersies




Ons hou almal van mooi goetertjies, maar ek het nou maar net een maal nie die geld om alles te koop wat my hart begeer nie.  Ek is gek oor al die mooi baba kombersies op die mark, veral Aiden en Anais se pragtige ontwerpe.  

"Swaddle" kombersies is een van die goed waarsonder ek nie sou klaarkom nie.  My seuns was almal kla-kouse en party keer was die enigste ding wat hulle kon stil kry as ek hulle toedraai soos 'n papie en wieg en sus tot my asem uit is.  En as 'n ma dan nou MOET wieg en sus kan sy dit mos maar netsowel in 'n moooi kombers doen, of hoe?

Ek het vir my 3 wit moeselien (yikes, is dit regtig die woord?) komberse gekoop en hulle sommer self gekleur.  En dis ongelooflik hoe so 'n klein mooigeidjie in jou kop kan vassteek.  Elke keer as ek aan Xander dink as 'n baba, sien ek hom opgebondel in hierdie blou kombersie of weg gesteek onder dit vir 'n voed.

As jou sakke, soos myne, nie diep is nie, maar jy wil ook mooi helder kombersies hê, gaan kyk 'n bietjie hier hoe om jou eie kombersies te kleur.  

En moenie skaam wees nie.  Kies enige kleur wat jou hart begeer.  Wat van Kanarie Geel, Oranje, Granaat Pienk of Bougainvillea Pers?

Kleur jou eie baba kombersies

En terwyl jy nou besig is met die gekleurery, gooi sommer 'n paar wit baby grows by.  Hulle kleur baie goed. 

Kleur jou eie baba kombersies
Die enigste ding wat jy moet onthou is dat die stiksel gewoonlik sinteties is en dus nie die kleur sal absorbeer nie.  Op die foto hier onder kan jy sien dat die stiksel wit gebly het, al het die baby grows self baie mooi gekleur.

Kleur jou eie baba kombersies

Mooi dag vir julle!

xxx dedri




No comments:

Post a Comment