Wednesday, 25 September 2013

Meimei - Gratis Olifant Hekel Patroon

Gratis Olifant Hekel Patroon
Gratis Olifant Hekel Patroon

 Meimei beteken klein sussie in Chinees. En is dit nie die perfekte naam vir hierdie klein baba-olifant hekel patroon nie?

Meimei is 11 cm van kop tot stert (sonder haar slurp) en 9 cm hoog. Perfek, of hoe? Sy het beweegbare ledemate, so sy kan gemaklik sit en staan.

Sy gebruik baie min wol (minder as 60 m in totaal) en werk in 'n japtrap op.

Maar my gunsteling feature is die feit dat daar geen naaldwerk betrokke is nie (behalwe nou vir die paar sterte wat weg gewerk moet word).  Meimei se kop, liggaam en stert word in een stuk gewerk en haar ore en bene word aangeheg soos jy gaan.

Ek is so in my skik met hoe sy uitgekom het en is baie opgewonde om die patroon met julle te deel.

Die Patroon

Gratis Olifant Hekel Patroon
Eerstens moet ek seker maar noem dat die patroon in Engels geskryf is en Amerikaanse hekel terminologie gebruik.  Hier is 'n tabel wat die vertalings/vergelykings uiteensit.

Die patroon is geskik vir Gevorderde Beginners. 

Die patroon sluit instruksies in vir 'n opsionele matjie wat jy aan haar rug kan vaswerk.

Die matjie is klein, maar gebruik meer komplekse steke. Ek het gedink dit sal die perfekte geleentheid wees om 'n bietjie van daai hekel spinnerakke ontslae te raak deur te eksperimenteer met die onderbaadjie steek en die krap steek.

Gratis Olifant Hekel Patroon

Jy kan die patroon hier kry.  



En terwyl jy daar is, kyk sommer na van my ander gratis patrone.  Hou veral jou oë oop vir Meimei se sussie, Grace, wat 'n gehekelde troetel-kombersie is.

Lekker hekel!

xxx dedri

No comments:

Post a Comment