Friday, 25 October 2013

Ek Hekel 'n Mat



Ek het hierdie ronde gehekelde mat so twee maande terug klaar gemaak.  En ek LOVE dit.

Ek is gek oor die grys, wit en turquoise en wens ek kon vir ewig aangaan met die mat, maar na 32 rondtes is daar 270 steke in die laaste rondte en net onder 5000 steke in totaal.  En ek kan nie vir 'n hele uur lank aan een rondte sit en werk nie.  Nee, wat.  Daar is baba olifantjies om te hekel.

Vir die mat het ek 6 drade op 'n slag gebruik.  Moenie my vra van wat nie.  Bietjie wol hier, bietjie katoen daar...'n paar balle van daai bamboes lint...

Ek het die mat in halwe lang-bene gewerk en dit af geëindig met 'n krap-steek rand.  Die krap steek is lekker dig en leen ekstra gewig aan die laaste rondte.  Plus dis so 'n mooi rollende steek.


Lees meer hier en leer sommer hoe om self 'n ronde mat te hekel (wees gewaarsku, dis in Engels)!

Mooi bly,

xxx Dedri

No comments:

Post a Comment