Sunday, 6 October 2013

Yskastert Hekel Blokkie Patroon

Goeie more!  Ja, NOG 'n hekel blokkie.  Asof daar nie al klaar genoeg van hulle is nie.

Hierdie Yskastert Hekel Blokkies werk lekker vinnig op en daar is genoeg steek-variasie, so hopelik sal jy nie jou arm wil afkou na die tiende blokkie nie.  Ter selfde tyd is die blokkie eenvoudig genoeg om sommer so kips! te memoriseer.

As jy "double knit" (ek wil die heeltyd sê dubbeldoor, hehe..seker omdat my pa 'n volstruis boer was en ek eiers op die brein het) wol en 'n 4 mm hekel pen gebruik, sal die blokkies ongeveer 10 cm groot wees.  Jy kan natuurlik dikker wol en 'n groter hekel pen gebruik as jy 'n bietjie lui is soos ek.

Die blokkie is soooo eenvoudig, maar daar is letterlik duisende maniere om jou kombers of kussing uniek te maak deur die oriëntasie/kleur van die blokkies te verander.

'n Paar Idees 


Die patroon bevat 'n foto-tutoriaal, 'n "chart" en 'n ekstra 1-bladsy patroon (sodat jy dit maklik kan uitdruk).  Daar is ook verskillende template (gebaseer op die kombinasies in die foto hierbo) wat jy kan uitdruk om jou kombers op te beplan.

Last, but by no means least, deel ek hoe om die blokkies aanmekaar te werk met die glip steek "zipper" metode.  Dit vat 'n bietjie meer tyd as sommige ander metodes, maar die some is so plat soos 'n pannekoek!


Waar Kry Ek Die Patroon?


Vind die patroon hier in my Ravelry winkel.  Moenie worry nie, dis verniet.


 Lekker hekel!

xxx Dedri

No comments:

Post a Comment